به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به‌تازگی مجموعه عکس‌هایی از بیل کلینتون و دونالد ترامپ منتشر شده کـه نشان مـی‌دهد این دو کـه اکنون به‌نوعی رقیب یکدیگر محسوب مـی‌شوند زمانی درون کنار یکدیگر و با هم دوست بوده‌اند.

این عکس‌ها کـه "کتابخانـه ریـاست جمـهوری کلینتون" آن را منتشر کرده مربوط بـه یک بازارچه خیریـه درون سال 2000 است. آیا هیلاری کلینتون یک نسخه بدل دارد تصاویر درون این تصاویر کلینتون و ترامپ لبخند بهدارند و ظاهراً روزگار خوشی با هم داشته‌اند. آیا هیلاری کلینتون یک نسخه بدل دارد تصاویر درون آن روزها ترامپ مرتب از خانواده کلینتون تعریف و تمجید مـی‌کرد اما بعد از انتخاب به‌عنوان نامزد حزب جمـهوری‌‌خواه درون انتخابات ریـاست جمـهوری آمریکا گویی ورق برگشت و بدگویی و ناسزاگویی جای تعریف و تمجیدها را گرفت.

یـادآوری مـی‌شود دونالد ترامپ، آیا هیلاری کلینتون یک نسخه بدل دارد تصاویر نامزد جمـهوری‌خواه انتخابات ریـاست جمـهوری آمریکا و رقیب انتخاباتی هیلاری کلینتون، همسر بیل کلینتون هست که درون این تصاویر درون کنار ترامپ حضور دارد. این روزها با نزدیک شدن بـه زمان انتخابات، رقابت بین هیلاری کلینتون و ترامپ شدت گرفته و این دو درون گردهمایی‌ها و حتی درون شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر به‌شدت از سیـاست‌های یکدیگر انتقاد مـی‌کنند و از آن روزهای نـه چندان دور دیگر خبری نیست.


انتهای پیـام/ : آیا هیلاری کلینتون یک نسخه بدل دارد تصاویر




[دوستی کلینتون و ترامپ درون سال‌های نـه چندان دور +تصاویر آیا هیلاری کلینتون یک نسخه بدل دارد تصاویر]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Tue, 20 Feb 2018 13:52:00 +0000