به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ اگر اهل گردش درون فضای مجازی باشید حتما با صفحات مختلف برخورد داشته اید؛صفحاتی کـه محتوای آن‌ها از تصاویر غیراخلاقی گرفته که تا چگونگی مصرف، مزایده مواد مخدر در یاسوج فروش مواد مخدر و ات الکلی را شامل مـی‌شود.

به‌عنوان مثال درون یکی از صفحاتی کـه اخیراً با هدف فروش مواد مخدر درون یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایل راه‌اندازی شده، نـه‌ تنـها فروش بلکه نوع این مواد و چگونگی مصرف نیز بـه بحث گذاشته شده و این صفحات سعی درون معرفی مواد مخدر توهم‌ زای جدید را دارند.

از دیگر صفحات موجود درون شبکه های اجتماعی مطالب و عکس‌های آپلود شده  که انواع مختلف آن به‌ تفکیک نوع معرفی شده و قیمت پک‌های بسته‌بندی آن نیز درج شده است.

در یکی دیگر از صفحات موجود درون فضای مجازی ات الکلی بـه مزایده گذاشته مـی شود کـه هربالاترین قیمت را پیشنـهاد دهد محصول مورد نظر را مـی تواند از آن خود کند.

با توجه بـه گستردگی امکانات فضای مجازی،رفته رفته متخلفان فضای حقیقی به منظور رسیدن بـه مقاصد شوم خود این فضا را انتخاب کرده و به جهت برخورداری این فضا از گمنامـی و ارتباط مستقیم با جوانان، درون صورت نبود پیش‌بینی صحیح  مـی تواند تبعات جبران ناپذیری متوجه جامعه شود.

این درون حالی هست که بـه گفته مسئولین ذی ربط که تا کنون 51 سایت فارسی زبان فروش مواد مخدر شناسایی شده هست که با گستردگی روزافزون شبکه های مجازی امکان اافزایش و گسترش  این گونـه صفحات درون شبکه های مجازی وجود دارد.

گزارش: مزایده مواد مخدر در یاسوج قلی زاده

انتهای پیـام/

. مزایده مواد مخدر در یاسوج . مزایده مواد مخدر در یاسوج




[فروش آنلاین ات و مواد مخدر مزایده مواد مخدر در یاسوج]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Tue, 27 Feb 2018 05:58:00 +0000